2017年8月8日火曜日

第30回タンデム研究会 the 30th Meeting for Tandem Accelerators and their Associated Technologies

こんにちは、ミスターです。
Hello, this is MALT.

岐阜県土岐市で行われた第30回タンデム加速器及びその周辺技術の研究会に参加してきました。

We participated in "the 30th meeting for tandem accelerators and their associated technologies" at Toki city.


主催:原研東濃地科学センター
Organizer is Tono Geoscience Center, JAEA.



...

...



30回記念にふさわしい、素敵な懇親会も開かれました。
The 30th anniversary banquet was held!

初代ミスターMALTの小林紘一先生。
The first head of MALT.

Lavish banquet suitable for anniversary.


会場の近くに大きなビジネスホテルが1軒しかなかったため、研究会の参加者の多くが同じホテルでした。
そのため、ホテルに帰ってからの部屋飲みが捗りましたとさ。
Many of participants stayed in the same hotel and of course drank a lot in hotel room.

今年はAMSシンポジウムも東濃が主催です。よろしくお願いします。

コメントを投稿